|
|
|
 |
|
|
|
|
 |
Jistota nepřetržitého provozu
Service Level Agreement neboli (SLA) je dohoda o úrovni služeb a co nejpřesněji určuje rozsah, úroveň a intenzitu služeb poskytovaných dodavatelem zákazníkovi.
SLA si tak bere za cíl vybudovat partnerský vztah, kde obě strany vědí, jaké jsou jejich práva a povinnosti a je tedy možno mezi nimi vybudovat dlouhodobou spolupráci,
která vždy vede k lepší efektivitě. Výhody a záruky by byly jen planými sliby, kdybychom si za nimi nestáli i s vědomím naší penalizace za jejich nedodržování.
V péči silného partnera
Integrovaná ochrana proti DDoS útokům - Díky našemu obchodnímu partnerovi ČRa jsme schopni lépe chránit Vaši firmu před útoky z řad konkurence, z důvodů vydírání a jiných.
Non-stop dohled a rychlý profesionální servis - Díky sevisním centrům po celé ČR jsme schopni garantovat, že případná závada bude po kdykoliv a kdekoliv odstraněna do 24 hodin.
Monitoring trasy - Dostupnost všech přípojek monitorujeme, o případném problému tedy víme velmi rychle i bez upozornění ze strany zákazníka.
Jištění elektrické energie - Všechny centrální prvky jsou jištěny bateriovými systémy nebo dieslovými agregáty.
Penále za nedodržení dostupnosti služby
úroveň SLA: |
Bronze |
Silver |
Gold |
Garance dostupnosti |
99% |
99,2% |
99,4% |
Měsíční příplatek |
0 Kč |
1 000 Kč |
2 000 Kč |
99,40 a více * |
x |
x |
x |
99,20-99,39 * |
x |
x |
20% |
99,00-99,19 * |
x |
20% |
40% |
98,99 a méně * |
20% |
40% |
60% |
Ceník platný od 1. 4. 2017
* Sleva v případě výpadku služby, která nabyla odstraněna do 24 hodin. Sleva za každou další hodinu 5% (do výše max. 20%)
|
|
 | Corelia.cz s.r.o. poskytovatel připojení k Internetu · IT servisu · softwarové podpory a poradenství |
 |
 |
|
 |  | Požárnická 84/40 | | 748 01 Hlučín |
|
 |  | IČO: 277 83 421 |  | 35-8386470297/0100 |
|
 |
|
|
|
|